Početak svake godine je rezervisan za razne godišnje izveštaje koji sumiraju učinjeno tokom prethodne. Tako su i dva najveća sajta za odrasle, Pornhub i xHamster, otkrili svoj godišnji izveštaj za 2017. godinu. Iako se izveštaji u mnogome razlikuju, u jednom se slažu. Porno sajtovi su tokom 2017. godine više bili praćeni od strane žena.

Pornhub, kao jedan od vodećih iz ove sfere je naveo u svom izveštaju da ih je tokom 2017. godine posetilo 28,5 milijardi ljudi. A da je najtraženiji pojam na njihovom sajtu bio “Pornići za žene”. Pretraga ovog pojma je, prema njihovom izveštaju, tokom prethodne godine porasla za čak 359% i to isključivo od strane ženskih korisnika. Na drugom mestu po učestalosti pretrage se nalazi animirana serija Rik i Morti, a na trećem spineri. Izgleda da je globalna zaluđenost malom igračkom pronašla svoje mesto i u industriji za odrasle.

Ono što je zanimljivo jeste da su navijačice u 2017. godini izgubile vodeću poziciju na ovoj listi te se sada nalaze na sedmom mestu, tvrde porno sajtovi.

Godišnji izveštaj xHamster-a tvrdi da su u 2017. godini zabeležili porast od 2,4%, kada je ženska poblika u pitanju. Njihov izveštaj je zanimljiviji jer su izneli podatke u kojim zemljama im je najviše porastao broj korisnica. Sajt beleži najveće dobitke publike u Južnoj Africi, gde je broj aktivnih pratilaca porastao za čak 23%.

porno sajtovi
izvestaj xHamster-a

Podatak koji je možda najviše iznenadio jeste da su porno sajtovi među ženama Saudijske Arabije sve popularniji, gde je posećenost tokom 2017. godine porasla za 11%.

Sa druge strane, korisnice iz Kine su smanjile svoja interesovanja za ovakav sadržaj za čak trećinu (28%) u odnosu na prethodnu godinu.

Generalno, žene čine 26% korisnika xHamstera dok je kod Pornhub-a taj procenat nešto veći (37%).

Prema izveštajima vodećih porno sajtova, udeo ženske publike koja ih aktivno prati iz godine u godinu raste. Aprilski izveštaj YouPorn-a tvrdi da je u anketi koju su sproveli učestvovalo 24 000 dama. 60% njih je potvrdilo da porno filmove gleda nekoliko puta mesečno dok je 18% žena izjavilo da ih gleda svakodnevno.

 

ODGOVORI